Carla Pieters

Plannen, organiseren en ontzorgen; Dat is waar Carla écht energie van krijgt. Met een achtergrond in HR en administratieve ondersteuning is de rol van Team Facilitator haar dan ook op het lijf geschreven.

Als Team Facilitator ondersteunt Carla het ShftCtrl team met een nuchtere en gestructureerde aanpak waar nodig. Denk bijvoorbeeld aan het ondersteunen op het gebied van recruitment en de personeelsadministratie. Maar zij levert ook een bijdrage bij de verschillende projecten binnen het team en verzorgd het agendabeheer voor één van de collega’s.

Omdat Carla volledig online werkt, is zij vooral in de wintermaanden op een zonnige bestemming te vinden. Naast het reizen houd Carla van wandelen, lezen en fitness.

Opleiding & Certificeringen

  • HBO Personeelsmanagement
  • Management Assistent
Expertise

  • HRM
  • Officemanagement
  • Projectondersteuning
Rollen

  • Team Facilitator
Talenten

  • Plannen en organiseren
  • Administratie
  • Samenwerken
  • Faciliteren

Kennismaken?

Maak ook kennis met …